Action a Pepco mají novou konkurenci: Nový diskontní řetězec dobývá Česko

Foto: Unsplash.com

Obchodní řetězec Pepco, KiK a Action se u české klientely těší obrovské popularitě. Pomalu však do hry vstupuje další diskontní prodejna Dealz, což znamená pro další obchody cenovou konkurenci.

Co je Dealz za prodejnu?

Diskontní řetězec prodejen Dealz se stejně jako Pepco, KiK a Action zaměřuje na široký sortiment zboží za příznivé ceny. Lidé se v tomto obchodě mohou nakoupit nejen hračky, sezónní zboží a výrobky pro domácnost, ale také drogerii a kosmetiku, potraviny a nápoje, ale i dekorace, knihy a CD. Právě poslední dvě položky si zákazníci například v Pepcu pořídit nemohou. Jedná se tak o chytrý tah, jak do obchodu nalákat klientelu.

První z mezinárodního řetězce obchodů, které jsou součástí skupiny Pepco, byl v Polsku otevřen v únoru 2018. Nyní má Dealz po celé zemi více než 300 prodejen, které zákazníkům nabízejí více než 3 000 výrobků známých značek.

Z Polska do Česka

Obchod Dealz se v sousedním Polsku těší obrovské popularitě. Proto se řetězec rozhodl roztáhnout svá křídla i nad Českem a Slovenskem. V polských prodejnách se už teď objevují české i slovenské popisy a stejně tak i ceny v eurech a českých korunách. Jedná se tedy o samou strategii, jakou v minulosti použil například zmiňovaný Action.

S příchodem lze očekávat slevovou epidemii

Jelikož je expanze Dealz do České republiky na spadnutí, první prodejny budou pravděpodobně otevřeny ve velkých městech a nákupních centrech. A to z toho důvodu, že je v těchto místech vysoká návštěvnost a lidé nové a neokoukané věci milují. Přítomnost nového řetězce by zároveň mohla vést ke snížení cen v konkurenčních prodejnách, protože ty stávající budou soupeřit o podíl na trhu. A to znamená, že se před zákazníky rozprostře ještě větší výběr cenově dostupného sortimentu. Milovníci slev a výhodných nákupů si tak určitě přijdou na své.

Nízká cena rovná se nízká kvalita?

S příchodem Dealzu by měla přijít nejen ještě větší konkurence, ale také tlak na nízké ceny. Širší výběr levného zboží a dostupnost produktů známých ze zahraničí však také může znamenat to, že nízké ceny půjdou na úkor kvality některého zboží. Nicméně to nutně neznamená, že celý sortiment bude nekvalitní. Nový obchodní řetězec ocení především lidé, kteří touží nakoupit vše na jednom místě a za výhodnou cenu.

Zdroje: Redakce – Adam Beran, svetcestovatele.cz, udalosti 247.cz, kupi.cz, dealz.pl

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*